Size müjdem var benim ilk gebeliğimdi başında tiroid çıktı ilaca başladım ve çok korkuyodum bebeğimde sorun olurmu bebek doğunca tiroidi olurmu yada ben ömür boyumu kullanmak zorunda kalıcam diye hep bi kafamda soru vardı Allaha şükür korkulan hiç bişey olmadı oğlumun tiroid değerleri normal topuk kanında normal çıkmıştı 6. Haftalık tekrar bakıldı ve şükür ki normal dünde ben baktırdım bugün sonuçları aldık benimkilerde normalde dönmüş 1 aydır ilacı kullanmıyodum vucudum atsın komple ilacı diye eski halimize döndük 🙏 eminim ki benim gibi kafasında bu sorular olan vardır