Kızlar pcosluyum adetim 5 kasımdı beklenen 5 aralıktı hala olmadım 7 sinde test yaptım negatif bu sabahta negatifti ama hala kanamam yok. Eğer gebelik varsa muhtemelen geç döllenme vs ya da pcostan ötürü gecikiyorum. Yarın beta versem çıkar mı sizce ya? 5 gün gecikmedeyim