Yasee51 benimkine de topukları sıkın dediler ama kan alınırken bile uyanmıyordu topukları hiç duymadı bile. Ben bi pamuğu soğuk suyla ıslatıp yüzüne sürüyordum. Altını açınca da uyanıyordu soğuk pamuğu karnına poposuna falan sürüyordum başka türlü uyanmıyordu maalesef. Mecburen uyandırmak zorundasınız benim bebeğim 2 gece yoğun bakımda yattı. Emzirmenin peşinden 30 CC mama verdim hep o şekilde anca atlattık.