Rbkan bize de 12. Haftada kıza benziyor demişlerdi sonra pipi görünce ufak çaplı bir şok geçirmiştim. Ama bu haftalarda artık yanılma payı az oluyor. Hayırlısı olsun kız çok istemiştim ama doğduktan sonra öyle düşündüğüm için çok pişman oldum hepsi mis hiç fark etmez sağlıklı olsunlar yeter ki 🥰