glcnzgr Ayrıca gönlüm en başından karataştan yanaydı nedense Rabbim yanıltmasın inşallah çünkü hem çok eski İzmirin ilk özel hastanesi hemde kendim doğmuşum yani doğum alanında kendimi daha rahat düşündüm çevremde de orda çok doğum yapan tanıdığımın tanıdıkları olmuş nedense tereddütsüz yazıldım doktorumla da tanışınca içim gönlüm iyice rahatladı ona bakarsanız medicana dersiniz ama o kadar çok olay duydum ki yakın çevrede korktum yani bütün anneler ve bebekler Rabbime emanet ona bakarsanız buca kadın doğumdan nefret ettim ama günde yüzlerce insan orada doğum yapıyor tamamen nasip meselesi Allah en sağlıklı şekilde kucağa almak nasip etsin inşallah💕🌸