ilknur888_ benimde öyle malesef hece bazen kalkınca sanki çölde ağzım kavrulmuş gibi oluyor ama gebelik şekerim vs yok iki gebeliğimde de bu problemim vardı ve ikisinde de şeker sorunum yoktu bende çok su içen biri değilim normalde ama ağzım o kadar kuruyordu ki litre litre su içiyordum