Ya normalde biz çekiliş yaptık ikinci çocuğum bu arada ilkini eşim koydu yiğit Alp bunuda tek ben koymuyum dedim eşimin istedigi de olmasın dedim çekiliş yaptık 8 isimden 4 tane seçtik o dördün içinden de 1 tane oğluma sectrdim babasi açtı Yaren çıktı babası yaren istyordu çok sevindi hopladi zıpladı baya ama benimde içime sinmiyor eflin ismini beğeniyorum sizce çekilişe uymalimiyim yoksa eflin mi koymaliyim çok kararsızım yaren ismi güzel mi sizce yigite de uyuyor ama bilemedim 1 ayım kaldı bu arada