Merveatan Şimdi canım sen uzun kollu yarım kollu falan zıbınlardan hep al. Benim de Temmuz’da. Yaşadığın yere de bağlı. Eğer aşırı sıcak olmazsa 40 o çıkana kadar uzun kollu penye zıbın giydirirsin. Sıcaksa yarım kollu zıbınla kalır. Müslin penye ve Pazen battaniye aldım ben. Bunlar da ince battaniyeler. Yani yazın üstüne örtülebilecek şeyler. Gündüz mesela müslini atarsın üstüne. Akşamları da penye battaniyeyi atarsın.