Merhabalar, ben özel bir kliniğe gidiyorum 21. Haftada detaylı var ve doktor dış doktor olarak kliniğe geliyormuş cerrahpaşa doktoruymuş ben de baktım hastanede doçentmiş aynı kişi dedim ki 5500 lira vereceğime (ki bu şu anın fiyatı heralde Ocak’ta yapılcak zamlanır. ) cerrahpaşa da doçent doktor randevu alayım orda yaptırayım öğretim üyesi olduğu için yine ödeme yapacağım fakat bende 1-2 k daha düşük olur sizce?