Kızlar Merhabaa, ilk gebeliğim ve 19+2 haftalık hamileyim. Bu ayın 25’inde yani 21+3 olunca detaylı ultrasona randevum var. Sağlık ocağım da 20. Haftada aşıya gelmemi söylemişti ama burada bir kaç yazıya denk geldiğimde aşıyı detaylıdan sonra olmamız gerektiğini çünkü aşının bir süre çocuğun hareketlerini yavaşlattığını söylediğini görmüştüm. Böyle bir şey var mı aşıyı ne zaman olmalıyım?