Kızlar merhaba ben 21.haftama yeni girdim iki üç gün önce sağlık ocağında izlemim vardı hemşire folik asitle ilgili bu haftalarda bırakılıyor genelde doktorunuz bir şey dedi mi dedi üç dört hafta önce gittim doktora öyle bir şey dememişti o zaman siz nasıl kullanıyorsunuz ne zamana kadar kullandırdı doktorunuz