tugbaustuntas kadertanlsi bi sorun bi sıkıntı olmasın diye verilmiştir size de 12. Haftamda kesti doktor bi sıkıntı göremiyorum dedi inşallah sağ salim alirsiniz kucağınıza
kadertanlsi tugbaustuntas ayyy o kadar çok korkuyorum böyle akıntı gibi geliyor kahve rengi ara ara geliyor
tugbaustuntas kadertanlsi ilacı düzenli kullan bakalım inşallah geçer canım zaten büyük bir sıkıntı görseler yatirirlardi
figencess Ben şu an 12+1 im Haftadan beri doktorum Progestan verdi günde iki kez ağızdan al baş dönmesi yaparsa fitil olarak at dedi iş yerinde zor oluyor diye fitil olarak kullandım 8.haftamda leke oldu iğneye başladık 9.haftada kırmızı pıhtılı kanama geldi bir gün hastanede yattım İğne 26 gün her gün oldum progestanı hap olarak kullanıyorum yan etkisine rağmen leke hafifledi şimdi Fitil olarak kullanan kuzenlerimde de bende de sanırım çıkmasın diye ileriye koyarken bir yerlere dokunup zedeleme yaptık diye düşündük ama tabi bilimsel bir açıklaması yok Kişisel tecrübem ağızdan doktorumun dediği dozda almak bana iyi geldi Siz de doktorunuzun tavsiyesine uyup en etkili sonucu alırsınız inşallah