Merhaba😊 Beşik, araba, dolapları aldık.. artık yavaş yavaş kişisel şeyleri almaya başlıyoruz bu ay bakım ürünlerinin hepsini alıcam inşallah😍 Şeker yüklemesi içinde eğer doktorunuz isterse yaptırın derim mutlaka benim doktorum herkes görmedi ama isteseydi yaptırcaktım gizli şeker çıkabilir önemli bu sonuçta ve zor bişey de değil yaptırması.. kötü hiç değil merak etmeyin kimseye zarar vermiyor..halk arasında şeker yüklemesi çok kötü bişey olarak söyleniyor ama doktorların söylediklerine kulak verin derim😍💕