mombloom ilk oğlumda devlete bi kaç kez gittim bana ultrason kağıdını bildiğiniz bembeyaz verdi şansına böyle çıktı dedi, eşimle o kadar hevesliydik🥲 ikili test falan hep bu forumda gördüm, gidip sorup yaptırdım açıklayıcı hiç birşey demedi. Sonra doktorumu buldum 3 ayın ortalarında özel ama en azından ben ilk hamileliğimde bilgisizdim bana yol gösterdi.şimdide öyle giriyorum odasına kan vs varsa onları istiyo bana nasıl geçtiğini şikayetim varmı soruyor tansiyon ölçüp ultrasona alıyo orada işte mesela kese haftayla uyumlu şu kadar olsun istiyorduk aynen öyle diyo açıklıyor sonrasında tekrar odasında oturup reçemi vs hazırlıyo bidha ne zaman gelmemi söylüyor. Zaten telefonuyla da istediğim zaman ulaşabiliyorum en azından bi 15 dk kalıyorumdur