m2010 İlk çocuğumu özelde doğurdum bunda şehir hastanesine gidiyorum 7 aydır bir kez bile kan idrar istemedi doktor özelde her ay gittiğimde değerlerime bakılıyordu bunda hiç bakılmıyor benim mi istemem gerekiyor
beyazakgl m2010 aslında bakması gerekiyor benden de dün istedi 3 tüp kan 2 tüp idrar 9+3 olduk bizde bence bir söyleyin
anneoluyorummm103 m2010 ben özele gidiyorum benden de öyle her ay kan idrar almıyorlar 9 ayda 2 kere anca almışlardır
gizemm65 Bende özele gittiğimde her ay kan almadılar ki . Devlet gerek görseydi zaten isterdi tahlil .
zeynossssss Canım ekstra bir şikayetin yoksa alınmasına gerek yok zaten sadece idrar önemli yanman falan olursa söyle birde 20.haftadan sonra demir başlanıyor bildiğim kadarıyla belki ozaman bakabilirler
m2010 anneoluyorummm103 bende hep almışlardı ya bunda sadece keseyi görmeye gittiğimde aldılar bida yok
zeynossssss m2010 takılmasın canım benim kanamam oldu hastanede yattım iki gün yine de almadılar takma
beyazakgl m2010 o zaman bir sıkıntı çıkmadığı için istememişlerdir bana da çünkü dün bu testleri sana niye yaptırmamışız dedi
babygirl02 m2010 ben hem devlet hem özel takipliyim benden de özel hastane kan istemiyor devlet istiyor
twobabymomm m2010 ben de devlete gidiyorum ilk kontrolde kan idrar testi aldılar bide 32. Haftada aldılar her ay kan idrar almazlar ki
Fuunndaaa m2010 bende özelde takipliyim orada doktorum hiç istemiyor tahlil ilaç yazdırmaya falan gidiyorum devlette orda her seferinde kan idrar örneği istiyor doktor
sorenita_ devlette uzun süre beklememek için her ay gidip sağlık ocağında kan veriyorum eksik olan vitamin vs varsa hemen takviye alıyorum. hastaneye gidincede doktor bakıyor değerlerime 7 aydır bu şekilde yapıyorum