melekceliik Merhaba, devlet hastanesinde bir kaç balon ile süslemeye izin veriyorlar mı ya da kapı süsüne?
yasemincel65 melekceliik valla ben devlette yapmak istemediğim için hiç bu konuyu araştırmadım yaaa 🥹🥹
flz3576 melekceliik kapıyı bilmiyorum da yatak kendi bölümüne süslenebilir diye biliyorum hastaneden hastaneye değişir heralde
ArasMom__ melekceliik baş ucunu balon çiçek koyabilrisin ama genel süse izin vermiyorlar sanırım çünkü oda iki kişilik
melekceliik yasemincel65 Çok da önem veren biri değilim ama fotoğrafların arkasında renklilik olsun diye. Sonuçta o an yaşanıyor ve bitiyor çektiğin kareler de bir ömür kalıyor.
yasemincel65 melekceliik doğru doğru valla siz kendi yatağınızın etrafına düşünün bir şeyler güzel olur bence kapı süsü varsa alın yanınıza şansınızı deneyin belki foto çekerken hemen takar çıkarırsınız
melekceliik yasemincel65 Ankara Bilkent şehir hastanesinde talipliyim de gebe okulu var. Katılıma teşvik için mezunları tek kişilik odaya almaya çalışıyoruz oda süslemesine izin veriyoruz falan diye vaatte bulundular ama ne kadarına izin veriyorlar bilemiyorum.