aliimraan 39+1 haftalık oldum bebek aşağıda kanala inmiş sancım gelmezse yatırıp sancı verecekler bana, ilk doğumum da sancım gelmişti korkuyorum bunda gelmeyecek diye, suni sancı alanlar bilgilendirme yapabilir mi
elfdokan aliimraan bekleyebildiğin kadar bekleyin sağlık açısından engel yoksa çünkü suni sancı çok zor normal sancı ara ara geliyor ve dayanabilir ama suni daha sık ve dayanılmaz oluyor dinlenmeye fırsat vermiyor
elfdokan aliimraan doğumu başlatmak için merdiven çıkın aksak yürüyüş yapın temizlik yapın kanaldaysa ve ikinci doğumsa başlatabilirsiniz
sevaldqn1 aliimraan suni sancı takıldığında sancım çok sıklaştı tabi öncesinden de vardı sancım onu takınca 2 saat sürmedi doğumum😍 dehşet virşey değil asla korkma sadece sancıların daha sık hali
aliimraan elfdokan açılma güzel ilerliyor mu peki,doktor 41.haftaya kadar bekle sancı olmazsa o zaman yatırıp suni vercez dedi
aliimraan elfdokan kaynanam da köydeyim merdiven yok, kanalda ve ikinci doğum, hiç bir iş yapmıyorum burda köyde çünkü yaptırmıyorlar ve zaten yorulabileceğim bir iş de yok
Pitircigin_annesi Eger sağlık problemi yoksa sonuna kadar bekleyin ben 39 da suni sancı ile yaptım . Doktorlar baslattı dogumu . Kolay değil ama geçip gidiyor. Dayanırsınız yaparsınız ama normal olmasını bekleyin kesinlikle çünkü suni de bir dk bir sancı giriyor dinlenme molası hiç olmuyor
gulchill Benim 5 cm açılmam vardı sancım yoktu suni taktılar sancım 100 lerdeydi ama ben hala hiç hissetmiyordum sonra suyumu patlattılar direkt dakika başı gelen çok şiddetli sancım başladı 1 dk sürüyor 1 dk dinlendiriyordu 2 saat öyle devam etti sonra tam açık oldum doğumda 20 dk sürdü toplam 2 saat 20 dk da ilk doğumumu yapmış oldum