bigscarrie 15+4 teyim 2-3 gündür ara kasıklarıma ağrı girip hemen geciyor 1-2 saniye falan sürüyor . Aynı durumu yasayan var mıydı
Noyimommy bigscarrie bebek büyüdüğü için olabilir kendine yer açıyodur içerde annesi benim de oluyordu doktorum dinlenmekle geçiyor çok aşırı şiddetlenmiyorsa sorun yok demişti 🌸🥰
Noyimommy bigscarrie ağrını şiddetlenir uzanıp dinlendiğin halde geçmez veya çok uzun süreli olursa kanaman olursa doktoruna danışırsın ya da bi muayeneye gidersin ❤️🌸