Hamraa merhaba inşallah herşey sorunsuz sıkıntısız ilerler ve gönlünüzce olur 🍀 ben iki kere tek iki kere çift transfer oldum. Tekler tutmadı. Çiftlerde birer tanesi tutundu. Benimkilerin hepsi 3. Gün embriyosu. Belki bununda bir etkisi vardır bilemiyorum. Yalnız burada bana göre önemli olan husus embriyoların kaçar adet dondurulduğu. Yani bizimkiler ikişerli olarak dondurulmuştu. Tek transfer olduğumda diğeri tekrar sağlıklı şekilde dondurulamadı ve çöp oldu. Ve bunun bilgisi çözme ve tekrardan dondurma aşamasında bize söylenmemişti. Biz geride embriyomuz var sanıp tekrar transfer için gittiğimizde, bir önceki transferde tek istediğimiz için diğerinin çöp olduğunu söylediler. Şimdi böyle sorular görünce hep bunu hatırlatmak, anlatmak istiyorum istemsizce 🥺 çünkü bizim için büyük bir hayal kırıklığı olmuştu bu durum çünkü onların rahatça çöp oldu diyebildikleri şey bizim tek umudumuzdu. Sonrasında tedaviye tekrar başlayıp hep çift koydurduk. Dondurma aşamasına gelince bu konuları konuşmayı atlamayın lütfen bizim gibi 🙃