saricivciv_ hamileliğinizin çok da sonunda sayılmazsınız başka doktorlar deneyebilirsiniz çünkü gebelik sürecinde doktor gerçekten çok önemli hem sizi rahatlatması hemde yönlendirmesi için güven vermesi güven duymanız gerekiyor özellikle doğum zamanı içinizde çok şey kalabilir şöyle mi olsa daha iyi olurdu böyle mi yapsaydım yanlış mı yönlendirildin gibisinden o yüzden doktora duyulan güven çok önemli çünkü tecrübesizsin ve kim ne yönlendirirse ona tamam diyorsun ama sonradan gerçekler dank ediyor o yüzden iyi düşünmenizi tavsiye ederim hala çok geç değil