Sevim010 Kızlar Gebelik kesesi yerleşme olduktan sonra mı büyümeye başlar yoksa döllenme olduğu gün mü büyümeye başlar 🌷🌷🌷 Ayrıca adetten sonra 3. Hafta oluyor normalde yumurtlama günü ve döllenme olunca gebelik başlıyor Diyelim ki adetten sonra ki 4. Hafta döllenme oldu bu şartlarda kese ne zaman görünür Bizimle paylaşır mısınız bilgilerinizi 💕💕💕💕💕☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️♥️♥️💓💓💓💓
ummucan Canim yerlesme den sonra kese olusuyir yavas yavas ve dollenme adetten en fazla 10 12 gun sonra olur. Cunku genel adet takvimine göre dollenme gunlerdeki adetin 1. Gunu nden itibaren 11 12 13 14. Gunlerdr. Geç dollenmê olmus olsa dahi kese kan deger in 1000 yada 2000 I bulunca gorunuyor. 1000 miydi 2000 miydi tam emin olamadm🙈
Sevim010 ummucan şey mesela hani diyorlar ya gebelik kesesi her gün 1mm büyür diye mesela benim ki 14.8 mm di yani 14 günlük oluyor bende hep merak ettim acaba yerleştikten sonra ki 14 gün mü yoksa döllenme gününden itibaren 14 gün mü