Geceleri karnımın üst bölgesi 3-4 gündür kasılıyor anlık hemen geçiyor sanki vücudumu çok esnetiyorum da orası gerginleşiyor gibi bi his sadece gece oluyor gündüz bişey yok ama kasılma diye çok korkuyorum doktora gitsem mi acaba yani doktoruma da gideli 2 hafta olmadı iyice doktor bağımlısı oldum.20. Haftalarda brixton kasılması mı ne diyorlarmış netten baktım ama içim rahat etmedi sizde de olmuş muydu lütfen yazın