BurcuHamza hayır kullanmıyorum o ilaçı bırakmak sorun mesela istediği zaman hasta ilacı kesemez o yüzden kullanmadım hiç , hayat boyu psikolojimi bozamam dedim benim tekrar nöbet geçirirsem yakın sürede ancak öyle ikna olurum ben dedim ve olayın üstüne 4 . Yılım dolmak üzere ve hiç olmadı bidaha . İyi kide kullanmamışım , yok tek başına duşa giremezsin Yok araba kullanamazsın Yok ocakta yemek yapamazsın camdan bakamazsın :) ne kadar cok psikolojim bozulmuştu genç yaşta hayatımı karartacaktı doktorlar :) başka doktora da gitmiştim bu basit bişey değil bi kuyuya taş atılır ve orada kalır kimse seni o kuyudan daha çıkartamaz dedi bu kadar az yaşanan hikayen ile epilepsi koyamaz kimse dedi ilaç kullanmanı asla tavsiye etmiyorum dedi bir daha nöbet geçirirken yakın zamanlarda o zaman tekrar incelemeye alırım dedi benim için yeterli değil bunlar demişti ve ben bu doktor sayesinde kendi hayatıma devam etti. Arabada kullandık yemekte yaptım camda sildim cok şükür . Ya belki de epilepsiyim bilemem ama o ilacı hergün kullanarak hayatımı mahvetmek istemedim Doğum sırasında vücut cok farklı bi aksiyon yaşayacak o sürede bişey olur mu die endişe edip sormak istedim başıma gelir mi Doğum esnasında die ama napayım Allah büyük Rabbim korusun herkesi