Kızlar ya iki haftaya yakındr adetim geciktı
İlk geciktiğı gün test yaptm bşy çıkmadı
Artk yapmak istemedim belim hep ağrıyor
Arada karnım ağrıyor test yapsam mı acaba üzülmek istemiyorum yine
Bide memlekette geldim acaba hava değişikliği yüzünden mi adet olmadm