MerveNuralkan Tgcnzycdg ben dün beyhekimde sevilay hanıma gittim çok tatlı çok iyiydi .. 13 şubatta adatıptaki filiz hanımada randevu aldım. İkisi arasında karar vericem
Halidemat MerveNuralkan Ya bende filiz hanım çok duydum kuzenimde gidiyor çok tatlı dilli çok yardımcı oluyormuş. Bende onu düşünüyorum
MerveNuralkan Benim iyi,ilgili olarak duyduklarım beyhekim sevilay hanım ve gülten hanım. Adatıpta da filiz hanım . Büyük ihtimal filiz hanımla devam ederim bende
Gurbettebianne Tgcnzycdg 😊 ozaman devam canım 😊 ben memlekette döndüm Doğum burda olcak ama bu zamana kadar sami beyle geldim , birdaha olursa yine ona devam 💃🤣
Halidemat Tgcnzycdg Çünkü beni dinlemiyor konuşturmuyor sen sus beni dinle diyor. Tansiyonum düşük çabuk bayılıyorum dedim önemli değil diyor. Bence doğumda çok önemli bayılırsam nasıl doğururum. Bsna hiç destek olup tatlı dille konuşmuyor gülümsemiyor
Nahideeeeee Merhaba kızlar bende Sakaryalı hamileyim ama daha bebek yapma çalışmalarındayken burda kendime uygun doktor bulamadım izmit medical medical park a gidiyorum Funda hanıma, çok çok memnunum 😊