RabiaGlck rabiagucer03 eğer imkanın varsa tabiki normal doğum en iyisi ama ben zorunlu sezeryan olmustum
rabiagucer03 RabiaGlck inanılmaz korkuyorum bildiğin gibi değil 😰 söylerken bile tedirgin oluyorum o yüzden sezeryan olmak istedim 😰
Hilalalara RabiaGlck doğrudur canım dediğim gibi henüz spinal epidural konuşmadık bidaha ki randevuda inşallah konuşcaz 🙃🙃
Hilalalara rabiagucer03 hayır herşey dahilinde 1500 ekstra Bi ücret ödemiyosun normal veya sezeryan fark etmiyor fiyat sabit
Hilalalara RabiaGlck evet öyleymiş ama biz işletme sahibiyiz maalesef polis veya asgari personel değiliz ☺️ Amannn bebeklerimiz sağlıklı olsun biz en iyi en güzel şekilde bu durumu atlatalımda arada oynayan 300-500 ler çok önemli küsüratlar değil 😍😍
Hllswm Hilalalara bugün gittim cok memnun kaldım cok sakin bi doktor bebişe kız yüksek ihtimal dedi herseyi detaylıca anlattı ikili tarama için ölçümler yaptı hersey gayet güzel dedi olumlu gecti hersey😍 tesekkür ederim öneriniz için
Hllswm Hilalalara merhaba canım birşey sormak istiyorum ikili tarama için kan vermiştim bu kan sonucları çıkınca bizi arıyorlar mı cıkıp çıkmadığını nasıl ögrenicem yine mi randevu alıp gitmem gerek kafam karıstı sende gözdeye gidiyosun beni bi bilgilendirir msn 😇
Elif_sn MasalBeren MasalBeren bende o doktora gitmeyi düşünüyorum da muayene ücreti ne kadar bide Doğum ücreti biliyor Musun canım ☺️💕
Hllswm Elif_sn gözde sıtmapınarı canım muayene ücreti 75 80 lira arası dogumu bilmiyorum daha sormadım ben 😂