10 gün önce sezaryen oldum. Eve dönüp yaptığım ilk pansiyonda şişlik ve morluk farkettim. Şiş olan taraf hep daha çok ağrıyordu. Doktora gittik kan birikmiş dedi enjektörle boşalttı fakat ne şişlik küçüldü ne morluk azaldı. Korkuyorum bu böyle devam eder diye. Aynı durumu yaşayan var mı? Şişliğiniz sonrasında indi mi