Hanımlar tek göğüs ağrısı ile gebelik öğrenen oldu mu? Biz yaklaşık 1 yıl 2 ay falandır çocuk istiyoruz ama olmuyor artık çok üzülüyorum. Eşimde bende gittik ikimiz de de hiç sorun yook. Doktor kafanı rahatlat dedi. Bu ay da bir gram. Olduğuna dair umudum yook. Adet öncesi tek göğsüm ağrır nadir ikisi de beraber ağrır yine teki ağrıyor yumurtlama bittiği gün başladı. Bu ay da olmadı kesin. Hiç olmayacakmı düşüncesi beni çok üzüyor.