Hamide_1 34+1 haftalıgım geceden beri geçmeyen baş ağrım var tansiyon ölçtürmeye gittim eczaneye 13/8 çıktı başım çok agrıyo bebek hareketlerini de hissettim gece ne yapmalıyım ya
myangelson Hamide_1 14-9 yüksek olarak kabul ediliyor. Ama sizin normal tansiyonunuz kaç ? 11-12 olan birine yüksek değil ama 9-10 olan birine yüksek bu tansiyon
serra04 Aslında yüksek degıl Benım başından berı 12 13 lerde ama sizinki ılk defa bu kadar yukseldıyse ıstersenız bır doktora danışın gebelık zehırlenmesı falan olmasın
yesimm_01 Biraz norml gibi limonlu su içip aram aram ölçün limon yemek limonlu su içmek erken indiriyor tansiyonu bazen yükselip geri inebiliyorlar takip edin bu esnada Gine doktorunuza başvurun