Almirolie Bende de pcos var. Kendimi bildim bileli adetim düzensiz. Hatta 6 ay 9 ay kanamam olmadığını bilirim. Bunun yanında tiroidlerim çalışmıyor ve insülin direncim var. Onun yanında da gebe kaldığımda 99 kiloydum. Bütün olumsuzluklar bende toplanmıştı sanki. Doğum kontrol kullanmadığım sürece adet olmuyordum. Doğum kontrol kullanınca zaten gebe kalamıyordum. Evliliğimin ilk yılı bu çıkmazdaydım. Ama sonra doğum kontrol ilacına başladım. Düzenli 3 ay adet olduktan sonra bıraktım doktorum yumurta geliştirici vermişti kullandım çatlatma iğnesi oldum ama bir sonuç alamadım. Üzerine bir kere de adet oldum. Sonra doktorum yumurta geliştirici vermişti ama adetimin 3-5 günü içinde başlamam gerekiyordu adetim olmadı ve test yaptım inanamadım çift çizgiydi. Ama 7 hafta sürdü kalbi durdu. İlk gebeliğin olur dediler sağlıksız gebelikmiş demekki dediler ama bu kadar rahatsızlık varken bir kere tesadüfen oldu bir daha nasıl olacak derken 2 ay rahmim toparlansın diye bekledim. Sonra doğum kontrole tekrar başladım ve 3 ay sonra 3. Adetimin 4. Günü o o alıp ta kullanamadığım yumurta geliştiriciyi kullandım bu arada öncesinde ve sonrasında da inafolic combi kullandım ve şimdi 7. Ayımıza girmek üzereyiz. Çok şükür sağlıklı bir gebelik. Pcosum o kadar güçlüymüş ki doktorum bile umutsuzdu bu kilo ile hem de pcos yanında insülin direnci ve tiroidle biz başardık. Allah ol derse olur. Kimse umudunu kaybetmesin