Almirolie ilk regl döngümden beri pcos olduğumu biliyordum adet düzensizliği tüylenme aşırı terleme kilo problemi insülin hepsini beraberinde getirmişti evlenene kadar bir sekilde idare edebiliyordum tarlusal bitki çayları vs bunlara rağmen yılda 3-4 kez anca döngüm oluyordu evlenmeden önce de doktorum çocuk sahibi olurken zorlanacağımı sağlıklı yumurta oluşturmanın çok zor olduğunu dile getirdi hep evlendikten sonra da sık sık kontrollere gittim hsg çekildim klomen kullandım yumurta takibi yaptırdım eşim kontrollerini yaptırdı ama buna rağmen olmuyordu çocuk görünce bile ağlamak istiyordum herkes çocuk soruyordu psikolojim iyice bozulmuştu her regl döngüsünde yumurtlama takip ediyordum evin her yeri test doluydu en son hayatımı etkilemeye başlayınca şubat ayında bi karar verdik ve yıl sonu maddi olarak da toparlanıp aşılama tüp bebek doktor hangisinden başlatırsa onunla ilerleyelim dedik ve kendimi tamamen sıfırladım konuyu kapattım soranlara çocuk düşünmüyoruz şuan dedik geçtim işime odaklandım tamamen tam 2 ay sonra koku hassasiyeti ve aşırı yoğunluk şüphesiyle hiç aklımda yokken ayaklarım beni eczaneye götürdü test aldım hatta o kadar düşünmedim ki test çantamda 3 gün gezdi hatırlayıp öylesine yaptığımda çift çizgiyi görmüştüm inanamadım kan verdim ve 5453 betayla hamile olduğumdan emin oldum 💕
Doğumdan sonra korunmak ve regl döngüm için doğum kontrol hapı kullanmaya başladım 2 yıl sonra tekrar çocuk istedim ve doktorum ilaçtan sonra 3 ayda ihtimal olabileceğini sonrası için net konuşamayacağını belirtti ilacı bıraktıktan 5 ay sonra kasık ve sezaryen yerinde ağrı şikayetiyle yine hiç ihtimal vermeden kontrole gittim ve bebişim bana merhaba dedi şuan 11 haftalık gebeyim 💕
Pcos’un en büyük yancısı stres arkadaşlar mutluluğunuz üzüntünüz stresini hormonlarınızı o kadar etkiliyor ki anlatamam benimki kalıtsal bu arada yani alınıp temizlenecek yada bitince bitti denilecek bir türünden değil sürekli tekrarlıyor kendini çoğalıyor o yüzden imkansız değil ama iş birazda sizde bitiyor 💕