Merhaba gebelik testim pozitif çıktıktan sonra kam verdim doktorum hcg değerim yavaş arttığını söyledi . Ultrasonda da kese göremedi 5+3 olması gerekirken kanda da 4 hafta gibi görünüyor.
Doktor kimyasal ya da dış gebelik büyük ihtimal dedi.
7 Aralık 379
9 Aralık 531
Çıktı bu durumda ne olur sağlıklı olarak ilerleme iht. Düşük mü?