Kızlar dün 4+6 da kese karından görüldü çok şükür🙏 Boyutu 5.5 mm civarında. Burda benimle yakın günlerde keseyi görenlerin boyutlarına baktım yine geride kalmışız😊 (geç döllenme ihtimali yok) Doktor bir şey demedi ama küçük mü acaba diye endişeliyim. Fotoğrafı da ekliyorum. Sizin bu zamanlar kese boyutu kaç mm idi? Benimle benzer olan var mı?
