Kızlar selam daha yeni hamileyim ama indirim yakaladıkça bebek bezi stoklamak istiyorum yada erken mi dersiniz? Hangi marka bebek bezini önerirsiniz boykot olmayan ama kullanışlı da olan, sızdırmayan, pişik yapmayan. Önerileriniz neler olur? Ve boyut olarak hangisinden ne kadar almalıyım ilk etapta hiç bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz? Zincir marketlerden birinin afişinde gördüm. Ama bu marka iyi mi fiyatı uygun mu hiç bilmiyorum piyasası ne bebek bezinin. Önerilerinize açığım? Hangi marka bebek bezi, hangi ölçülerden ne kadar stok?
