sevda65 Kizlarrr, kac gundur sırt ağrısı kasık ağrısı bar ve bugünde karnım cekiliyor ve sertleşiyor hamilelik belirtisi olabilirmi afetime daha 8-9 gün var
umransag sevda65 canım benim çatlamanın üzerinden üç gün geçti çatlama derken iğne falan olmadım yumurtlama günümden sonra demek istiyorum yani ama bu çekilme olayı bugün bende de var sanki ayağa kalkınca daha çok oluyor
DLN2505 sevda65 Benimde bugün bel kasık ağrım var dediğini gibi.adetimede 6 gün var bende bekliyorum.inş olur😊
sunbloom123 sevda65 benimki geç döllenmeydi bel ağrım olunca evde test yaptım hiç aklımda da yoktu iki çizgiyi gördüm sonra direk kan verdim o da yüksek çıktı şükür 🤲
sunbloom123 tugbiiss adetime daha vardı belim ağrıyınca birkaç kişiden hamilemisin acaba diyince evde de testim vardı hemen sabah ilk idrarla denedim canım
sevda65 sunbloom123 Oyle hemen sonuc cikiyormu ya bende test yapmak istiyorum ama daha erken diye yapmak istemiyom bi yandanda yapmak istiyorum😂😅
sunbloom123 sevda65 valla bende çok şaşırmıştım kan verdiğimde de 3 ya da 4 haftalık olduğunu öğrendim 🤣
sunbloom123 sevda65 amin inşallah çok teşekkür ederim inşallah sizde hayırlısıyla bebiş haberini alırsınız 🤲🌸