Merhaba arkadaşlar ben sizlere birşey soracağım bir buçuk aylık hamileyim on gündür folik asit kullanmaya başladım ama doktor anlaşmalı olduğu folik asit önerdi pembe kutudaki follafect folik asit kocaman garip bı kokusu ve tadı var aynı zamanda çok afedersiniz her üstten gazda kokusu çıkıyor sürekli midemi daha çok bulandırıyor rahatsız ediyor acaba sindirmesi daha rahat tadı kokusu güzel veya olmayan bir folik asit tavsiyesi verebilir misiniz