fatma_sahin Arkadaşlar merhaba İstanbul Zeytinburnunda devlet hastanesinde iyi bir kadın doğumcu onerirmisiniz bide nasıl oluyor doğumlar hastane çokmu kötü odada kaç kişi kalıyor eşi refakatçi almiyorlarmi
ru_a6 fatma_sahin Zeytinburnunda devlet bir tek süleymaniye var oda pek iyi sayılmaz nâmı kötülüğüyle ünlü
ru_a6 fatma_sahin devlette iyi bir doktor bulma şansınız zor özelliklede zeytinburnu bakırköy çevresinde. İyi doktor bulsan randevu düşürmekte zor Fazla seçenekte yok oralarda