zengerbeyza yok engelleme gibi bi durum yok sadece açacak ürünlerinde 24 saate kargo imkanı yazıyodu birde ürün hazırlanınca storiden paylaşılır yazmışlar 24 saatir story atmıyolar ya siparişi verirkende çok geç geç döndüler bana hep ben pazar saat 18 de falan yazdım o kadar geç cevap verdilerki ertesi günün 18:30unda sipariş alınabildi yoğunluk vardır anlarımda bu kadarda çok fazla fiyatı diğerlerine göre çok uygundu birde şikayet var sayfasına şikayet edenlerde hiç dolandırıldık diye şikayet etmemişti dolandırıcı değildir diye düşündüm şuan hala öyle olduğunu düşünmek istiyorum da bakalım