kdramn Kizlar 8+4haftaligim agzm felaket tatsiz bisey yiyorum duzeliyo bes dk sonra yine tadisz kuru berbart bi hal aliyo varmi iyi gelen bisey surekli biseyler yemek zorundayim gecsin diye😔
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kdramn 4 aydır agzımla cebelleşiyorum bi çözüm yok naneli sakız oda anlık isde
Gmzle kdramn ay o çok kötü bisey ya 4 ay benimde öyleydi yeni yeni düzeldi çaresi yok naneli şeker yiyordum ama o da anlık sonra yine aynı oluyordu
Gnl54 kdramn valla o hic gecmiyor 29 hafta olduk nerdeyse ağzım başından beri tatsız değişik bi hâlde ☹️🥺
Gmzle kdramn sormadım doktora ama çoğu hamile yaşıyormuş Metalik bi tat oluyor ağızda hormonlardan kaynaklı sanirim
Es07 Benim dilim bile değişti gebelikte Pütür pütür Hormonlardan dedi doktor Her şeyim değişti gerçekten