omurce Kızlar 4+5 günlük yani nerdeyse 5 haftalığım. Sağ kasığımda bazen batmalar oluyor şiddetli ve sancım oluyor bel ağrıları falan kalkamadan yatıyorum pazartesi doktora gideceğim sizce normal mi bu ağrılar
ummucan omurce aynen canm çok normal. O kramp lar bir sure daha devam edicek kanaman olmadigi surece korkma kendini strese brakma💕
omurce Elvn daha önceki gebeliğimde hiç böyle sıkıntılarım olmamıştı , sanırım o yüzden biraz sıkınt ettim