Cerensolmaz Bende de bulantı ve kusma durumu ilk 4 ay çok yoğundu. Hastaneye yatış verilmişti hatta, 1 kızım daha olduğu için gidip yatış yapamadım. Prilam işe yaramamıştı. Sonradan Prizin diye bir ilaca başladı doktorum. Baya iyi geldi, hatta kökten çözüldü diyebilirim. Hala dua ediyorum yazana, üretene🙈 Doktorunuza danışabilirsiniz dilerseniz. Allah şifa ve güç versin, 2 hamileliğimden de bilirim nasıl zor olduğunu. Dualarımdasınız🌸