Dderryaa yani bi kere gitmen yeterli benim devlette ki doktorum özeldeki doktorumdan daha iyi diye ben bıraktım özeli devlete devam ediyorum zaten bulunduğum şehirde iki tane özel hastane var ikisinin de yenidoğan yoğun bakım ünitesi yok biraz da o sebeble özelden vazgeçtim zaten plasentam aşağıda rahmim kalp şeklinde yarım perdeli erken doğum ihtimalim çok aşırı yüksek o yüzden yenidoğan yoğun bakım ünitesi benim için çok önemli