Dderryaa Sizin bebişleriniz ne kadar 🤗🤗bugün ayrıntılıya girdim çok güzel geçti şükür bişey çıkmadı 45 dakika sürdü🤗
minedmr Dderryaa En son 27 Şubatta kontrole gittim. 17 +3 te, 17 cm, 170 gr dı ☺️ 23 martta kontrolüm var heyecanla bekliyorum ☺️
Burcak61 Dderryaa 18+4 de 235 grm su 26 sındaki kontrolümü heyacanlar bekliyorum bakalım kaç hem alıcak bebemiz 😊
Dderryaa Yasemincifci doktorda dedi kilolu olacak diye kan akımı çok iyi dedi boyu ne kadar dı senin☺️
Dderryaa Yasemincifci kaşar peynir yumurta muz süt hergn aynı dayısına çeksin inş boyu oğlumun eşimnde boyu kısa benmde ben 1.60 eşim 1.70 😂😂
Adenbebek Dderryaa böyle giderse sanırım tombik olacak :) Ama bizde iriyiz ben 1 78 eşim 1 85 vee ben 15 kilo aldım :((((
Burcak61 Dderryaa benimde 18+4 de ayrıntılıydı 45 dakika sürdü perinatolog 22+4 de tekrar gel dedi plasenta rahim ağzına oturmuş durumda olduğundan 22. Haftada tekrar bakacak yukarı çıkmışmı diye
Dderryaa Sedef-345 doktoruma 9 nisanda gidecem 25 haftalık olacam o zamana çok heyecanlı o zmana kaç grm olur acaba🤗🤗