beyzaarc Annesii66 ikisinin aynı günü paylaşmalarını istemiyordum ama hamileliğimin başında denk gelse güzel olur diye düşünüyodum son aylarda istemesem de öyle oldu 😂
Denizztas Annesii66 37+3 ten selamlar 1 ocağa gün verdi umarım erken gelmez yeni yılda doğar sağlıkla🥰
Sarfaraz_17 Annesii66 34+0 haftalık olduk ve çarşamba günü doktora gidicem bakalım ne diyecek ve benim bebeği 37 nci haftada alacaklar hastane çantası da herşey hazır yıkandı sadece ütülenmesi kaldı sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Aysenurkeser Sarfaraz_17 neden 37 de alıyorlar özel mi takiplisiniz devlet mi bende 34 oldum da bugün bu hafta gideceğim bana da gün verir mi acaba
Sarfaraz_17 Nazanemre gelişimi o haftaya kadar tamamlanacak dikişlerden dolayı fazla kalmasının bir anlamı yok