ikincibahar_08 mhtparslan benimde erkek 40 haftam 19 mart doluyor kızım 40+5′te doğdu oğlum da beklerse koç olacak erken vaktinde gelirse balık 🤭
Melismelo mhtparslan bende evdeyim fakat iki tane kücük cocuğum daha var 12 aylık ve 3yaş😅 o yüzden koşturmacadan günler nasıl geciyor anlamıyorum bile
mhtparslan Melismelo Allah kolaylık versin valla sana 🤩 hem hamilelik hem çocuklar seni çok zorluyordur
mhtparslan beautymom Ben sezeryan istiyorum doktorumlada konuşucam bakalım Zaman gerçekten geçmiyor Allah herkese kolaylık versin kolay bi süreç değilmiş 🥹