kadriyee28 Merhaba kızlar iyi geceler kan değerim 2185 fakat kese gözükmüyor dış gebelik olabilir dediler bu durumu yaşayan var mı aranızda ?
Gks_01 kadriyee28 benim muayneden 2 gün önce 5100 dü ona rağmen özelde karından minnacık göründü devlet hastanesinde göremediler bile cihazdan cihaza fark ediyor
sunbloom123 kadriyee28 daha çok erkendir belki 2 günde bir beta artışınızı kontrol edin inşallah en yakın zamanda görünür minik bebişiniz 🤲
kadriyee28 sunbloom123 perşembe günü tekrar gideceğim bakalım belli olacak mı umarım çok teşekkür ederim❤️
babyshark__ Bence bekle 3 4 gün daha kanaman ağrın olmazsa bekle birde giderken idrara sıkışık git benim 2914 tü ogrendim bir hafta sonra gittim kandan onda bile sıkışık değilken gözükmedi sıkış gel dedi doktor öyle gözüktü