Nuriay lütfen sahiplenmeyin bunu gerçekten çok içten rica ediyorum. İlk olarak kedilerin bizim tükettiğimiz pastorize süt yoğurt vs gibi ürünleri tüketmemesi gerekiyor ciddi anlamda zarar veriyor onlara. Biz ilaç vermek zorundayken yoğurda karıştırıp vermek zorundayız diye sadece activia yoğurt alıyorduk veterinerimiz onu söylemişti çünkü. Evet o hayvanların bir fıtratı var ama ne kadar kaldı o fıtrat? Şöyle düşünün insanların da ilk insandan kalma bir fıtratı vardı ama zamanla değiştik geliştik artık yüzyıllar önceki gibi beslensek şu an bizde zarar görürüz. Aynısı onlar için de geçerli. Kaliteli mama almadığınız takdirde daha çok tüy dökecek, dışkısı daha çok kokacak, tüy kalitesi bile değişecek ve tabi ki vücudunu da etkileyecek. Bizim her gün sağlıksız beslendiğimizi düşünün mesela? Bunun dışında diğer konu kediler yıkanmaz. Kedi hastaysa, kendini temizleyemeyecek durumdaysa ancak o zaman zorundalıktan yıkanabilir. Ama onun dışında kediler yıkanmaz. Kediyi yıkamanız onun tüy dokusuna ve doğal tabakasına zarar verecek. Herkes bunu söylemiş siz hâlâ korkmasa 1 kere yıkarım diyorsunuz. O çocuk sizin onu yıkayacağınızdan daha temiz hale getiriyor zaten kendini. Evim kokmasın demişsiniz başa döndük o zaman kaliteli mama almanız gerekiyor. Veteriner bakımlarını ihmal etmemeniz gerekiyor. Dişi de olsa erkek de olsa kısırlaştırma işlemini geciktirmemeniz gerekiyor. Her şeyi geçtim onu çocuklarımızdan ayrı görmemeniz gerekiyor. Çocuğunuz için diyebiliyor musunuz aman canım bunu yiyiversin nolcak sanki diye? Ona da diyememeniz gerekiyor. 4,5 yaşında bir kızım var (kedim) sokaktan kendim görüp de aldım evime, eve girdiğinden beri bir kere bile yıkamadım. Ne tüyü batar ne tuvaleti ne kusması. 8 Ay 9 günlük de hamileyim. Oğlumun böyle büyüyecek olmasından çok mutluyum. Fakat sizden maalesef sahiplenirseniz eğer bir süre sonra çok detayı varmış, zormuş, aman bu kedi de yaramazmış, biz bakamazmışız deyip bırakacak gibi bir izlenim aldım ve bu beni korkuttu. Bunlar yaşanacağına gerçekten nolur hiç sahiplenmeyin 🙏