melekceliik İlk gebeliğim 39 haftalığım iki gündür özellikle geceleri belime hafif bir ağrı giriyor aklım kalıyor uyuyamıyorum. Doğum sancısı nasıl bir şey bilmiyorum. Sizin nasıl başladı, başladığında gerçekten anlayacak kadar ağrılı bir durum mu?
anne41_ melekceliik öyle değişik bi ağrı ki asla doğum sancısı mı değil mi diye ikide kalacağınız bi durum değil.
3bebekliannee melekceliik bel ve kasık ağrısı oluyor karnınız sertleşip sancı geldikçe sanki nefesiniz kesiliyor gibi oluyor kasılma gibi sadece bel ağrısı doğumun olduğunu göstermez
DevriminAnnesi melekceliik son dönemlerde o ağrı oluyor malesef doğum sancısını geldiğinde anlıyorsunuz . mesela ben nasıl anladım , bi anda gelen kasık ağrısı böyle 1 dakika boyunca sürüyor nefes aldırmıyor sonra geçiyor rahatlıyorsun 10-15 dakika da 1 sonra o sancı sıklaşıyor 5 dakika 3 dakikaya inince ben hastaneye gitmiştim
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii melekceliik doğum sancısı önce belden girer önce hafif başlar zaman ilerledikçe bu artar sonra kasıklara gelmeye başlar Ben doğuma bu şekilde gitmiştim
melekceliik anne41_ Normalde bel ağrım yok geceleri ağrıması yaklaştığının bir alarmı olabilir mi peki. Sadece karın ağrısı mı oluyor
deryaaaz Doğum sancısı geldımı geçmez anlarsın zaten ilk belden vuruyor sonra gittikçe şiddetleniyor yani öyle senin dediğin gibi gece oluyor gündüz olmuyor gibi birsey yok zaten o açıdan yerinde duramıyorsun hasteneye gidip biran önce doğurmak istiyorsun ilki doğumumda bilmiyordum şuan ikinciye hamileyim ve bu sefer biliyorum ve korkuyorum inşallah bu sefer kolay olur hersey inşallah hersey istediğin gibi olur
melekceliik deryaaaz Bende de tecrübesizlik korkusu var :) Allahım herkese kolaylık versin. Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize.
aslhnkrts9 melekceliik ben adet ağrısı gibi hissettim çok kötü ağrı çekmedim kemik ağrısını daha çok yaşadım. Hani hep diyoruz ya anlarsın diye inan anlaşılıyor. Sancı sık sık gelince fark edersin ne yaparsan yap geçmez o an , sonra durur nefes aldırır dinlendirir bi daha gelir