Çatı ağrım var 29+4 üm yani böyle oturum yerden kalkarken zor kalkıyorum belim ve çatı ağrısı var belim tutulmuş gibi oluyor ve yürüdüğümde sanki aşağıda yoğun baskı hissediyorum 2 gündür böyle yim böyle olan varmı bitek ben mi böyleyim ilk gebeliğimde değil yarın kontrolum var doktora da dicem içimde de hep erken doğumum olacak gibi his var