Merhaba,
Doktorlarınızın ilgi, alakası ilk muayeneden, doğum ve doğum sonrasındaki sürece kadar aynı şekilde devam etti mi yoksa ilk muayenelerde ilgili, devamında ise; muayeneyi kısa sürede bitirip, sorularınıza üstün körü cevaplar vererek bir an evvel odasından çıkmanız gerektiğini mi hissettirdi?
Benim denk geldiğim doktorların çoğu ilk muayenelerde ilgili, devamında ise;
bu hasta artık benim devamlı hastam, onu kazanmak için ekstra çabalamaya gerek yok, ne kadar erken gönderirsem, o kadar fazla hasta görür, para kazanırım, düşüncesinde hareket ediyorlar.